Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Δηλώσεις των νέων μας αποκτημάτων



Μετά την ανακοίνωση τους οι νέοι μας παίκτες δήλωσαν: 

Θωμάς Βούζας:''Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα σε μια τόσο ιστορική ομάδα όπως είναι η Προοδευτική και ελπίζω να βοηθήσω και εγώ την ομάδα να κάνει την πορεία που της αξίζει!''




Σόλων Χριστόπουλος:''Είναι μεγάλη μου χαρά που είμαι πλέον μέλος αυτής της ομάδας,πιστεύω πως μπορώ να ανταποκριθώ σε αυτό το επίπεδο και το ειδικό βάρος της ιστορίας που έχει η Προοδευτική.Τα υπόλοιπα μέσα στο γήπεδο.''







Κωνσταντίνος Κορκόντζελος:''Ήρθα στην Προοδευτική γιατί είναι μια μεγάλη ομάδα,ακόμα ένας βασικός παράγοντας που ήρθα είναι ο Γιάννης Γρίβας που μεσολάβησε για να έρθω σε αυτή την ιστορική ομάδα!Επίσης πρέπει να κάνουμε τα πάντα ώστε η Προοδευτική να πετύχει τους στόχους της και ο κόσμος της Προοδευτικής να χαίρετε να βλέπει την ομάδα να παίζει ωραίο ποδόσφαιρο.''



Γιάννης Μπαντίκος:''Ήρθα να τελειώσω αυτό που άφησα πέρυσι εξαιτίας του στρατού,όταν έφυγα η ομάδα ήταν δεύτερη,είναι καθήκον μας να ανεβάσουμε την Προοδευτική στην Β Εθνική!'' 







Γιάννης Πλατίγκος:''Ήρθα σε μια πολύ μεγάλη ομάδα και θα τα δώσω όλα για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της και να βοηθηθώ και εγώ.''








Κωνσταντίνος Τεγούσης:''Είμαι πολύ χαρούμενος που έγινα μέλος αυτής της μεγάλης ομάδας και θα δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της.'' 







Στέλιος Κοξαράκης:''Συφωνήσαμε με τον Πανιώνιο να έρθω δανεικός σε μια μεγάλη ομάδα όπως Προοδευτική θα προσπαθήσω να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της.''







Μίλτος Καλαϊτζίδης:''Η Προοδευτική είναι η οικογένεια μου!Γύρισα και πάμε για την άνοδο,με 3 νίκες και τους 3 βαθμούς απο τον αγώνα με τον Εθνικό Αστέρα είμαστε μέσα στην 6αδα!Αισιοδοξία και όλοι ενωμένοι!''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου